روغن حیوانی
خانه / روغن حیوانی اصل / قیمت تولید روغن حیوانی اصل

قیمت تولید روغن حیوانی اصل

قیمت تولید روغن حیوانی اصل را می توانید از مرکز روغن حیوانی هانا جویا شوید و همچنین قیمت روز خرید و فروش انواع روغن حیوانی را از این طریق پیگیر باشید. برای خرید و فروش روغن حیوانی اصل باید از قیمت روز آن آگاه بود. بنابراین برای پیگیری قیمت روز و جدید روغن حیوانی و همچنین خرید آن با قیمت مناسب می توانید با کارشناسانن ما تماس بگیرید.

قیمت تولید روغن حیوانی اصل

آیا می دانید روغن حیوانی اصل چه ویژگی هایی دارد؟

روغن حیوانی اصل

  1. رنگ روغن حیوانی گاوی زرد می باشد
  2. رنگ روغن حیوانی گوسفندی شیری یا کرم می باشد
  3. بوی بسیار مطبوع و ملایمی دارد
  4. روی دست زود آب می شود
  5. اگر در جای سرد قرار دهید بصورت یکدست سفت می شود
  6. ته نشین نمی شود

روغن حیوانی اصل

 

تولید روغن حیوانی اصل و مرغوب در چه منطقه ای از ایران می باشد؟

روغن حیوانی در شهرهای مختلفی تولید می شود. اما بهترین و باکیفیت ترین آن ها روغن حیوانی تولید شده در غرب کشور مانند ایلام، کردستان، لرستان و خصوصا کرمانشاه می باشد. این شهرها به علت آب و هوای خوش و سرسبز و کوهستانی مهد پرورش دام می باشد. از آنجاییکه روغن حیوانی برگرفته از شیر و کره حیوانی می باشدبنابرابن تغذیه و تعلیف دام تاثیر زیادی در رنگ و عطر و بو و خواص روغن حیوانی دارد. دام های پرورش یافته در این مناطق به علت تعلیف از گونه های معطر و با خواص مفید باعث شده تا تولید روغن حیوانی در این استان ها چه از لحاظ ظاهر و عطر و بو و چه از لحاظ خواص از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

قیمت تولید روغن حیوانی

قیمت تولید روغن حیوانی  و حتی خرید و فروش با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن و نیز با توجه به نوع آن یعنی روغن گاوی و یا روغن گوسفندی متفاوت میباشد که از طریق این مرکز می توان هردو نوع روغن را با قیمت مناسب خریداری کرد.

نحوه خرید روغن حیوانی کرمانشاهی اصل

به منظور خرید روغن حیوانی اصل بهتر است به شرکت ها فروش و واحدهای تولیدی معتبر مراجعه کرد که از خرید روغن تقلبی از دلال های فروش و سودجویان جلوگیری شود. اما از آنجاییکه دسترسی همه مردم به روغن حیوانی کرمانشاهی کار ساده ای نیست، خریداران این روغن گاهی برای خرید خود به ناچار به واسطه ها و عاملین فروش در محل زندگی خود روی می آورند که بدلیل نا آشنایی با این روغن ممکن است روغن حیوانی تقلبی را تحت عنوان روغن کرمانشاهی به آن ها بفروشند. از همین رو مرکز روغن حیوانی هانا از طریق شبکه های فروش اینترنتی خود امکان خرید مطمئن روغن حیوانی اصل کرمانشاهی را برای همگان فراهم آورده است.

منبع: روغن ایران

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مدیر فروش: خانم صیفی
شماره همراه: 09185664537
کانال تلگرام: roghanhana@

درباره ی seyfi

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی روغن حیوانی

خرید اینترنتی روغن حیوانی کرمانشاهی اصل

برای آگاهی از خرید اینترنتی روغن حیوانی کرمانشاهی اصل با کارشناسان فروش ما در ارتباط …

کانال تلگرام